FAQ – najczęstsze pytania

  1. Jaki jest numer konta bankowego do przelewu?  Numer konta do zwykłego przelewu to:88 1140 2004 0000 3802 6605 4449 . Inne sposoby płatności opisane są w zakładce: Sposoby płatności
  2. Jaki jest termin realizacji zamówienia? Termin realizacji zamówienia to 1-3 dni roboczych w przypadku zamówień pojedynczych na produkty z gotowym projektem, lub 1-5 dni w przypadku zamówień większych ilości i  na produkty personalizowane. Wysyłka to 1-3 dni roboczych. W wypadku wyboru wysyłki za pomocą kuriera UPS dostarczenie następuje zazwyczaj w ciągu następnego dnia roboczego po wysłaniu przez nas zamówienia.
  3. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów. Nie, w tej chwili sprzedaż poprzez sklep internetowy odbywa się wyłącznie wysyłkowo. 
  4. Czy kubki nadają się do kontaktu z żywnością? Tak, sprzedawane przez nas kubki posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty i gwarancje importera.
  5. Czy kubki można myć w zmywarce? Tak. Kubki sprzedawane przez nas to produkt premium mający dodatkową powłokę zapewniającą ochronę przed niszczącym działaniem środków myjących, jednak, aby zachować trwałość nadruku nie należy stosować bardzo silnej chemii np. nabłyszczaczy.
  6. Czy mogę zwrócić towar? Tak, szczegóły zwrotu towaru opisane zostały w zakładce: Zwrot towaru
  7. Czy wystawiacie Faktury Vat? Tak, jesteśmy płatnikiem Vat. Wystawiamy faktury do każdego zamówienia.
  8. Czy wysyłacie towar za granicę? Nie, na obecny moment nie ma możliwości wysyłki za granicę.
  9. Czy za wysyłkę płaci się raz? Tak, klient płaci za wysyłkę raz, bez względu na ilość produktów w zamówieniu.
  10. Czy podawane podczas zakupów dane są bezpieczne? Tak, sklep zabezpieczony jest certyfikatem SSL zapewniającym wysoki poziom bezpieczeństwa, a dane osobowe z systemu sklepu usuwane są automatycznie w ciągu 14 dni od realizacji zamówienia . Więcej informacji w dziale: Polityka prywatności
0

Your Cart